søndag 24. februar 2013

p o l k a dots!

Åh jeg fikk så lyst til å gjøre noe med veggen bak sengen. Men, vi skal mest sannsynlig etterisolere den veggen til sommeren, så å henge opp en tapet ville bli som å kaste tid og penger ut av vinduet. Forresten har jeg ikke penger til å kjøpe mer tapet nå, for har akkurat bestilt tapet til stua fra retrovilla. Tjohei, som jeg gleder meg! Men, så tilbake til soverommet. For en stund siden bestilte jeg noen tapetprøver fra flugger, blandt annet flere med polkadotter. Og egentlig, så hadde jeg lyst på en sånn på soverommet. Men så var det det med etterisoleringen. Dessuten ønsket jeg egentlig en annen farge enn rosa, grønn, eller sølv på prikkene.
Så! Kom jeg på at jeg kan jo bare male på prikkene selv. 25 kr og 1 time senere, var soverommet som født på ny.
(Da har jeg selvfølgelig trukket av de dagene jeg brukte på å bestemme meg for farge).



1/Som dere kanskje legger merke til, ble den gamle lampen min med på flyttelasset.
2/Den kan også brukes som øredobbholder, noe som faktisk har vist seg å være veldig praktisk!
3/Prikkene har virkelig fått paneltaket i høyglans til å skinne.
4/Dåpsbildet mitt, way before photoshop.
5/Inspirasjon! Har forresten pimpet opp penselen.

Fin uke til dere! Jeg begynner i superspennende prakis imorgen,
gleder meg til å fortelle dere om det.

:-*

9 kommentarer:

  1. For en fantastisk glad vegg! :) Lampa (øredobbholderen) kom virkelig til sin rett med den tøffe fargen på prikkene.

    Flott søndag til deg!

    SvarSlett
  2. Lurt, mulig jeg stjeler idéen din. Har lyst til å piffe opp soverommet litt.
    Mona

    SvarSlett
  3. Så utrolig smart! Og veldig kult :-) liker at du ikke har 'feilfrie' prikker.

    Klem Lenev

    SvarSlett
  4. For en morsom idé! :) Det er gøy med alt som skaper stor forandring til en billig penge.
    Også ble det et festlig og lekent resultat..

    Jeg ønsker deg en kreativ uke med vårsol og morsomme dager! :)

    -Heidi

    SvarSlett
  5. Velig morsomt! :0) Og fint ble det!

    SvarSlett
  6. Stilig! Kjapp og artig oppfiffing :) Tusen takk for fin kommentar :)

    SvarSlett
  7. hihi
    superfint
    håper praksisen gikk bra?!

    SvarSlett
  8. Heisan
    Utrolig sjarmernede og herlig! Jeg simpelthen elsker prikker. Synes fargen var super.
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett

Jeg blir superglad for din kommentar!
Tusen takk :o)