søndag 20. januar 2013

Helgemaling


//1 Nå i helgen har jeg malt ferdig bordplaten på teakbordet i stua. Sofabordet altså. Jeg er vel egentlig generelt imot å male møbler i teak (det blir meget sjeldent pent), men dette var et unntak altså. Bordplaten var så slitt og stygg, og tatt i betrakning at vi fikk bordet gratis, prøvde jeg meg i håp om en litt lysere sofakrok. Og det fikk jeg. Takket være rulle og fordriver, ble resultatet stripe-og sjoldefritt!

//2 Og slik ble det. Fantastico!

//3 Til slutt har jeg begynt på en todelt krakk. Altså, at jeg maler den half and half. Morro morro. Har bare malt den ene siden enda. Men ble overraskende fornøyd med fargen. En liten slump jeg hadde liggende etter et tidligere skoleprosjekt. Den andre siden er planlagt hvit.

:-*


5 kommentarer:

  1. Spennende.
    Ser fresht ut dette.
    Lykke til med prosjektet.
    Mvh Karianne

    SvarSlett
  2. For en lekker farge!
    Gleder meg til å se resultatet :)
    God uke.

    Kristin

    SvarSlett
  3. åh, ser kult ut, gleder meg til å se ferdig resultat, jeg skal male eit klaffebord og eit skap i dag... staaadig noen prosjekter.. :)

    Klems Diana.

    SvarSlett
  4. Så fin bordplaten ser ut! Hva slags maling har du brukt? Jeg sitter i skrivende stund og drømmer om å male spisebordet vårt.

    Så gøy at vi treffes på lørdag! :)

    SvarSlett
  5. Den rjosa der er så pen assa...må kanskje ha meg noe rosa selv snart....

    SvarSlett

Jeg blir superglad for din kommentar!
Tusen takk :o)