onsdag 16. januar 2013

fint å gjøre..

Siste semesteret på skolen har begynt, og jeg innser at fritid
vil være mangelvare i månedene som kommer.
Bloggisen har jeg ikke hatt mye tid til i det siste, men det betyr
absolutt ikke at jeg ikke har tenkt på det, tvert imot.
Mye av grunnen til at det ikke har florert med innlegg her,
er fordi jeg jobber med en ny layout.
Total makeover!
 Har fine venninner som designer, koder, ordner og styrer.
Gleder meg som et lite barn til alt blir ferdig,
og jeg kan vise dere det.
I tillegg har jeg gått til innkjøp av en ny linse,
 som skal gjøre bilde-hverdagen litt enklere.
Spesielt nå i mørketiden.
Takk for at dere fortsatt kommer innom på besøk,
selv om jeg er en elendig blogger for tiden.
Jeg er i gang altså, lover!



Testing av ny linse av ting som rett og slett er fint å gjøre:
Lese ELLE,
Lakkere negler,
Spise avocado
Male male male




3 kommentarer:

  1. Så fint å "ha deg tilbake" !
    Liker bildene dine og stemningen her inne :)

    Janne

    SvarSlett
  2. Fine Bilder!
    Gleder meg til å se hvordan det blir her når dere er ferdig å ordne!!
    Ønsker deg en NydeligFlott onsdagskveld!
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlett
  3. Ååå gjett om eg gleder meg til å sjå korleis det blir når det blir nytt på bloggen:))
    Herlige bilder og du er ikkje gløymt:)
    Fin kveld til deg!

    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Jeg blir superglad for din kommentar!
Tusen takk :o)